1393-12-27 11:02
4892
26
12059

بیانیه " گلستان ما " به مناسبت افتتاح زیرگذر معلم

سایت " گلستان ما " به مناسبت 27 اسفند ماه 93 ، روز افتتاح زیرگذر میدان معلم گرگان بیانیه ای صادر کرد.

شورای سیاست گزاری پایگاه خبری تحلیلی " گلستان ما " به مناسبت افتتاح زیرگذر معلم در بیانیه ای آورده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

« هزار فرشته بوسه زند بر آن دستی      که از کار خلق ، یک گره بسته وا کند »

امروز شهر گرگان فصل نوینی از دوران عمران ، آبادانی و توسعه را به خود می بیند . مساله ای که بادی از سالها پیش به طور جدی مد نظر مدیران شهری قرار می گرفت تا شهر گرگان به عنوان مرکز استان گلستان در تراز سایر شهرهای بزرگ و مراکز استان ها قرار بگیرد .

این فصل نو که با آغاز بکار چهارمین دوره شورای شهر و انتخاب حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان رقم خورده است ، می رود تا به چرخه خدمت رسانی به مردم و آبادانی و توسعه شهر گرگان سرعت و اعتبار بیشتری ببخشد .

افتتاح یک روگذر و یک زیر گذر در یک سال در شهر گرگان ، تنها به عنوان 2 پروژه شاخص و در کنار انجام ده ها پروژه ریز و درشت دیگر در جای جای شهر ، گویای تحقق جلوه ای زیبا از مدیریتی جهادی و عزمی جدی در سال 93 بود که آحاد مردم از قشرهای مختلف جامعه آنرا به عینه دیدند . 

در عین حال ، یکی از فلسفه های وجودی پایگاه خبری تحلیلی " گلستان ما " ، حمایت از جریان اصیل انقلاب اسلامی ، پیگیری مطالبات و تحقق منویات مقام معظم رهبری ، حمایت جدی از حقوق حقه و بر زمین مانده مردم ، حمایت از دلسوزان و مدیران متعهد و متخصص ، نخبگان و فرهنگیان ، کشاورزان ، بازاریان ، صنعتگران و کارگران و ...می باشد .

سایت گلستان ما در طول دوره فعالیت خود با هدف کمک به توسعه استان گلستان و حمایت از مدیران کارکشته و دلسوز و متخصص در خدمت به مردم و شهر گرگان و استان گلستان ، به مسائل مرتبط با شورای شهر و شهرداری ها در سراسر استان توجه جدی داشت و یکی از این پروژه هایی که مانند بسیاری از مردم و مسئولان برای این سایت هم مهم و حیاتی تلقی می شد " پروژه احداث زیرگذر میدان معلم گرگان " بود که با همت پیمانکار ، مهندسان و کارگران و همه عوامل دخیل در آن و با مدیریت و درایت شهردار گرگان در یک بازه زمانی بسیار مناسب به بهره برداری رسید.

بر اهالی گرگان و سایر رهگذرانی که در فصول مختلف از شهر گرگان می گذرند پوشیده نبوده و نیست که روند فعالیت های عمرانی در شهر گرگان سرعتی مضاعف یافته و چهره شهر نسبت به سالهای اولیه استان شدن گلستان و دهه 80 کاملا متفاوت گردیده است و امروز طراحی جدید مبلمان شهری گرگان نشان دهنده تحول ساختاری نوین پیش رو در بدنه مرکز استان می باشد .

پایگاه خبری تحلیلی " گلستان ما " در طول این مدت و در مواجهه با مسائل عمرانی شهر و به خصوص پروژه زیرگذر میدان معلم به عنوان حامی رسانه ای شهرداری گرگان و پیمانکاران بومی بوده و با ایجاد فضای مناسب برای انجام پروژه ، سعی کرده تا روند توسعه شهر گرگان را بهبود بخشد و همانگونه که در شعارش اعلام کرده که حامی توسعه گرگان و استان است در عمل نیز بارها با اخبار و مقالات و تحلیل های خود از روند آبادانی و توسعه شهر حمایت کرده است .

در این بین شاید برخی عنوان کنند که سایت " گلستان ما " صرفا از شخص شهردار و چند عضو شورا حمایت کرده که باید اذعان کنیم که این مساله کاملا اشتباه بوده و این پایگاه خبری با احصاء جمیع جهات موجود و مطرح در خصوص فضای مدیریت شهری گرگان و با تمرکز بر جریان اصیل انقلاب اسلامی و با هدف احیا ارزشهای انقلاب و حمایت از توسعه محیط جغرافیایی استان گلستان و توجه به موضوع خدمت رسانی بهتر به مردم و حمایت از مدیران دلسوز و متخصص روی کار آمده حرکت نموده است و هر کس دیگری هم در این مختصات قرار بگیرد قطعا در حیطه حمایتی این رسانه مردمی و انقلابی قرار خواهد گرفت.

اگر چه در این مدت فعالیت دوره چهارم شورای شهر و شهردار گرگان ، این پایگاه خبری جدی ترین انتقادات و گاها اشکالات را در مسائل گوناگون یاداور شده و از متولیان ذیربط پاسخ خواسته و در نهایت معتقد است نباید و شایسته نیست بخاطر چند اقدام نادرست و یا عملکرد اشتباه در یک سازمان بزرگ ( که جای تذکر و انتقاد به آن محفوظ است ) ، موتور توسعه شهر گرگان و خدمت رسانی به مردم را از کار انداخت .

در این مدت ، تبر بی انصافی برخی دوستان و احیانا غافلان عرصه مطبوعاتی و فعالین فرهنگی اجتماعی شهر بر گردن ما بوده که شما از شهردار و اطرافیانش حمایت مالی شده اید که این گونه عمل می کنید در حالی که باید خدمت این عزیزان و عموم مخاطبین عرض کنیم که اصلا بنای ما بر بده بستان مالی با شهردار و یا دیگران نبوده ، نیست و نخواهد بود و در این فقره هم تا بحال شهردار گرگان حتی یک ریال به این سایت کمک مالی نکرده است .

در اینجا این نکته را متذکر می شویم که نه تنها شهردار گرگان بلکه هر مدیر و مسئولی که بخواهد در راستای منافع نظام و انقلاب و مشکلات و مطالبات بجای مانده مردم در استان محروم گلستان قدمی بردارد ، کاملا مورد حمایت ماست و تاکید می شود که خدمت بی منت به مردم و توسعه استان را با هیچ متاعی نمی شود عوض کرد . چه اینکه آیندگان درباره این روزهای ما از ما مطالبه خواهند کرد که واقعا چه کردیم و ما اینک شادمانیم که می توانیم به آیندگان بگوییم که ذره ای در این پروژه های بزرگ و توسعه شهرمان سهم داشتیم .

در خصوص نام زیرگذر میدان معلم و جنجالی که از بابت نام آن ، برخی فعالین فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای خاص که در این مدت همه هنرشان فقط تخریب و سیاه نمایی علیه شهردار و شهرداری گرگان بوده و تیغ بی انصافی شان گاها دست خودشان را هم بریده است و عدم توفیق شان در گرفتن پست در دولت تدبیر و امید آنها را به سرگیجه کشانده ، ایجاد کرده اند نیز باید عرض کنیم که قداست واژه " معلم " ، کمتر از قداست واژه " شهید " نیست و حتی در احادیث داریم که " مداد العلما افضل من الدماء الشهدا " . و اگر امروز می بینیم افرادی در این برهه ، صرفا داعیه دار فرهنگ ایثار و شهادت شده اند ، می خواهند تا با این حربه فقط در آستانه افتتاح این پروژه ارزشمند ، جنگ روانی راه انداخته و حاشیه سازی کنند تا از بزرگی و عظمت آن بکاهند و یا آنرا تحت تاثیر قرار دهند .

مساله ای که دیگر عامه مردم در کوچه و خیابان و حتی در اتوبوس و تاکسی هم به آن پی برده اند که این عده فقط به دنبال فراهم نمودن نمدی برای بافتن کلاهی بر سر خود هستند نه به دنبال خدمت به مردم و یا احترام به مقام شهید و ارزش شهادت .

شان و عظمت و قداست نام " شهید " و معنای آن ، فراتر از آن است که عده ای بخواهند در راستای منافع خود از آن سوء استفاده کنند و این معدود افراد اگر واقعا شهید سید احسان حاجی حتم لو را دوست دارند و به راه و روش او باور و ایمان دارند وصیت نامه ارزشمند او را بخوانند و عمل کنند و یا به سوریه و عراق اعزام شوند و با داعشی ها و تکفیری ها بجنگند تا دوستداران واقعی سید احسان و راه او مشخص شوند و یاران و خانواده وی نیز خوشحال گردند.

خدا را شاکریم که همزمان با افتتاح زیر گذر معلم ، فاز اول تقاطع سه سطحی گلشهر در قالب زیرگذر گلشهر – ناهارخوران نیز کلنگ می خورد و آن پروژه هم بناست ظرف کمتر از یکسال اجرایی و افتتاح می شود و همچنین شهردار گرگان خبر داده که در هفته دولت سال 94 ، رو گذر بهارستان – شهرک شهریار را کلنگ زنی می شود و وی وعده داده چون این روگذر در این محل از کمربندی گرگان برای اولین بار است که احداث می شود و از قبل نامی نداشته و از طرفی به محل زندگی شهید حاجی حتم لو مربوط می گردد ، قطعا بنام شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو نامگذاری خواهد شد .

در پایان یادآور می شویم که نقد ، ارزیابی و مطالبه گری وظیفه هر رسانه و بخصوص از نوع انقلابی آن است و هر کجا احساس شود که هر مقام یا مسئولی بخواهد به وظایف خود عمل نکند و یا از موقعیت خود سوء استفاده کند و یا به مطالبات مردم پاسخ ندهد و یا اینکه خط قرمز های نظام و انقلاب را در نوردد ، قطعا مماشات نخواهیم کرد و به وظیفه انقلابی و ارزشی خود عمل خواهد نمود .

از عموم مردم و مسئولین و همه مخاطبین گرامی این رسانه مردمی و ارزشی هم می خواهیم تا یاری گر ما در انجام این رسالت بزرگ و موثر باشند .

« عبادت به جز خدمت خلق نیست     به تسبیح و سجاده و دلق نیست »

انتهاي پيام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ali

جنجال را شما گلستان ما افریدیدحالا می گید برخییک واژه ای داریم به نام خجالت که فکر نکنم در دامنه واژگان شما قرار داشته باشد

0
0
پاسخ
1393-12-26 15:30
گرگانی

احسنتتتتت بر سایت گلستان ما

0
0
پاسخ
1393-12-26 15:40
ناظر

مردم شعور دارند. روند انعکاس مطالب شما به گونه ای است که همه میدانند برای چه از شهردار و استاندار حمایت می کنید آقای رییس کمپین شرق گلستان.

0
0
پاسخ
1393-12-26 16:21
سعدی

ما نفهمیدیم شما کدوم طرفی هستید. نوشتید 3 روز مانده تا افتتاح زیرگذر شهید حاجی حاملو. حالا چه شد که تغییر موضع دادید آنهم یک شبه. دم شهردار گرم. البته هر کس ممکنه بلغزه

0
0
پاسخ
1393-12-26 18:57
اسحاق حمایتی

چقد شما خودتون رو تحویل می گیرید ماشاا...

0
0
پاسخ
1393-12-26 19:03
حسین

( ه . م ) رو یادت رفتاون خودشو بالاتر از استاندار میدونهبعضی ها هم متاسفانه باورشان شده

0
0
پاسخ
1393-12-26 20:52
موسوی

رسم اخلاق نیست که پروژه ای که به نام مقدس معلم کلنگ خورد و پای آن خون دل های مدیر و مجموعه شهرداری خورده شد در هنگام افتتاح با بداخلاقی افراد منافع طلب مواجه گردد

0
0
پاسخ
1393-12-26 21:24
مهیار

سر چه چیزهایی بحث می کنینا. مهم پل بود که ساخته شد.همانطور که مقام معظم رهبری بارهای در جمع سیاست مداران ما فرموده اند ، نباید به جنجال های سیاسی دامن زد.پس گلستان ما که کارش دفاع از آرمان ها و راه و روش انفلاب هست و گوش به فرمان رهبر انقلاب، باید همین راه و طی کند نه راهی که خودش می خواهد.بگذارید به نام آخرین شهید گلستان نامگذاری شود

0
0
پاسخ
1393-12-26 21:27
سجاد

ممنون گلستان ماهر چند در نامگذاری زیرگذر ابتدا هیجان زده اقدام کردید ولی با این بیانیه ی زیبا و دفاع از حق لذت بردیمبا تشکربا امید ادامه ی توسعه گرگانسال نو پیشاپیش مبارک

0
0
پاسخ
1393-12-26 21:48
یک طرفدار

البته شما بسیار زیرکانه بعضی ها را لای گرز دادید .کسانی که همه به نیکی می دانند دفاع آنان از فرهنگ ایثار و شهادت کاملا صوری و نمایشی است .

0
0
پاسخ
1393-12-27 04:51
kaka

گلستان ما : " این معدود افراد اگر واقعا شهید سید احسان حاجی حتم لو را دوست دارند به سوریه و عراق اعزام شوند و با داعشی ها و تکفیری ها بجنگند . "نکته جالب :تصور اینکه روزی (ا ج) ، (ح ص) ، (م س) ، (ع ک ) ، ( ا ا ) و... بخواهند بروند عراق و با داعش بجنگند ، فوق العاده هیجان انگیز است .مرحبا بکم .

0
0
پاسخ
1393-12-27 04:55
مستندساز

سلامعجب روزگاری است !کسانی که به خود زحمت ندادند تا در مراسم تشییع جنازه شهید حتم لو شرکت کنند و یا در مراسم شب وداع ، گرامیداشت سوم و پانزدهم این شهید عزیز حضور یابند ، امروز مدافع قداست نام و شان او هستند .این قبیل افراد در فیلم اخراجی ها 1 و 2 و 3 خوب معرفی شده اند .

0
0
پاسخ
1393-12-27 04:58
علی

واقعا اقای( ا ج )تنها برای اهداف شخصی خود این پیشنهاد را داد به قول شما اگر خیلی برایش اهمیت دارد برود به جنگ علیه داعش...

0
0
پاسخ
1393-12-27 06:32
محسن

سلام . چند سوال چند روزی است که فکر برخی همشهریان گرگانی مثل منه گرگانی را به خودش درگیر کرده 1- چرا برخی از اعضای شهر گرگان که خود را نیز از از گرگانی ها میدانند با پیشرفت شهرشان و آبادانی آن مثل پروژهای های عمرانی حاضر مخالفند جالبتر از همه اینکه فردی دلسوز مثل شهردار شهرمان از شهر دیگه اومده و میخواد تحول ایجاد کنه با ایشان هم مخالف هستند ؟ دوم اینکه انتقاد سازنده خوبه ولی چرا نمیخواهیم بپذیریم که در عصر حاضر چیز پنهانی اونهم اگه نیت افراد خیر نباشد و برخی فقط دنبال منافع شخصی خود و اطرافیانشان هستند از مردم پنهان نمی ماند ؟پس در یک کلام قدر این مردم ولایت مدار را بدانیم تا دیر نشده .....

0
0
پاسخ
1393-12-27 07:02
رزمنده

برادر عزیز که همه را با طعنه به جنگ با دانش فرا میخواند. خودت تا لب مرز رفتی؟ البته میدانم عضو بسیج مدرسه ات بودی. حیف از رسانه که در آن کار می کنید. ارزشهای انقلاب و نظام را با یک جلسه یک ساعته که خدا میداند چه در آن گذشت معاوضه کردید. وای به روزی که ببندد نمک....

0
0
پاسخ
1393-12-27 07:44
اسدی

نگفتید چرا یک شبه شهید مدافع حرم را فراموش کردید؟ معلوم چون ادبیات شهادت رو فقط توی کتابها خوندید. هر جا منافع اقتضا کنه معامله مباح است. درسته؟ حنایی این سایت رنگی نداری. در ضمن می توانید اخبار کارخانه دارها و یا کاندیدای پولدار بندرترکمن را دوباره بزنید. حداقل دنیا رو از دست ندید

0
0
پاسخ
1393-12-27 07:54
سشسش

چقدر گرفتین برای این پاچه خواری ؟از کی تا حالا وظیفه سایت خبری صدور بیانیه است ؟شهردار از کی تا حالا نیروی اصیل و فرهنگی شده ؟ شب عیدی پول خوبی بهتون رسیده برای این بیانیه که ظاهرا همه چی را فراموش کرده اید ؟

0
0
پاسخ
1393-12-27 11:26
منطقی

[quote name="kaka"]گلستان ما : " این معدود افراد اگر واقعا شهید سید احسان حاجی حتم لو را دوست دارند به سوریه و عراق اعزام شوند و با داعشی ها و تکفیری ها بجنگند . "نکته جالب :تصور اینکه روزی (ا ج) ، (ح ص) ، (م س) ، (ع ک ) ، ( ا ا ) و... بخواهند بروند عراق و با داعش بجنگند ، فوق العاده هیجان انگیز است .مرحبا بکم .[/quote]تو رو خدا گنجینه های ایثارگری را به همین سادگی به باد غفلت نسپارید. متاسفانه بی اخلاقی ها هم در متن و هم در اظهارنظرها موج می زند که به نظر می رسد خود سایت آغازگر این چالش است... تقوی الهی چاره همه دردهاست...

0
0
پاسخ
1393-12-27 11:52
بازماندگان گنج

فرار به جلو استاندار گلستان / جشن افتتاحیه پل بیشتر شبیه به یک طنز است... جناب اقای استناندار کجای این پل دل مردم را خوش می کند. / خیلی خندیدیم./ بیشتر دل ما را خوش نکنید که ظرفیتش را نداریم و منفجر می شویم.

0
0
پاسخ
1393-12-27 14:55
ناصر

حامد صمدلويي مثل شما هر چند ساعت رنگ عوض نمي كنه واقعا مردم رو چي فرض كرديد

0
0
پاسخ
1393-12-27 15:01
جوان بیکار

گلستان ما شما که ادعای دوست داشتن شهید حتم لو میکنید و وصیت نامه اشان را میگید حالا شما خودتون چرا به عراق و سوریه نمیرید ؟؟؟

0
0
پاسخ
1393-12-27 15:06
مهران از گرگان

دم اونایی گرم که بی نام و نشان برای اعتلای شهرمان گرگان بی هیچ چشم داشتی تلاش می کنند. چون مردم ما فهیم اند و انسان های مخلص را می شناسند و دوست دارند.کدام شهردار تا حالا اینطور جدی پروژه های عمرانی کلان در مرکز استان و شهرمان گرگان رو پیگیری کرده و به سرانجام رسانده. انصاف داشته باشیم این شهردار بدون هیاهو داره کار مثبت انجام می ده باید از اون حمایت بشه

0
0
پاسخ
1393-12-27 15:06
ابراهیم

آقای جرجانی تا دیروز شما کجا بودید چرا در فعالیت گدشته تان اثری از فعالیت در حوزه گسترش فرهنگ شهادت به چشم نمیخورد .حداقل پرسنل زحمت کش شهرداری خوب می دانند که شما برای چه با شهردار مخالفت می کنید . واقعا وای بر ما شهروندان گرگان که نماینده ای همچون شما داریم هنوز دیر نشده ، بازگردید و به قسمی که در بدو ورود به صحن شورا خورده اید پایبند باشید

0
0
پاسخ
1393-12-27 16:24
سیستانی کتول

شهدا نه دنبال نان بودند و نه جویای نام ، آن گلهای سرسبد بوستان آفرینش به تکلیف شان عمل کردند وآسمانی شدند.ما هم برای رسیدن به کمال وظیفه داریم که به تکلیف مان عمل کنیم .

0
0
پاسخ
1393-12-27 18:34
جلال ایری

سلام:پیشاپیش تبریک بنده را به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پذیرا باشید....آیا با فرهنگ و رسوم ترکمن ها در ایام عید نوروز آشنا هستید؟به نظر شما عید نوروز در ترکمن صحرا چه جایگاهی دارد؟با مطلبی تحت عنوان ((( نوروز در ترکمن صحرا ))) پذیرای شما در وبلاگ یاپراق هستم....abdoljalaliri.blogfa.com

0
0
پاسخ
1393-12-28 04:42
محمد

فقط می تونم از همت والای مدیران محترم سایت به جهت حمایت از از مدیران تلاشگر و صادق وفداکار تقدیر وتشکر کنم و در جواب افراد نادان و جاهل که فکر میکنند همه چیز در پول ومادیات وسایت شمارو متهم به گرفتن پول می کنند باید عرض کنم .ای افراد کوته بین شما چقدر گرفتید چی بخورد شما دادن که به جهالت ذهن مردم را مسموم وباعث یاس ونومیدی در مردم میشود والا تشویق وحمایت از ومسولین زمحت کش که باعث رشد وایجاد انگیزه کار وتلاش می شود میلیونها تومان ارزش دارد در مقابل نفهمی بعضی ها

0
0
پاسخ
1393-12-28 05:01

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.